Friday, 1 April 2011

Tiada Kawan Sejati....Di dalam Dunia Nii....

Assalamualaikum,
                           Hari ni sya nak ckp pasal kawan...Pernah x anda ada seorang kawan yg sentiasa menemani anda mcm dari anda sekolah rendah sampai ke U dia masih bersama anda? ada x?
pasti x de sebab kat dunia ni x de kawan macam tuu.....sya pun x de....tapi yg paling penting kita jangan pernah putus asa lah....lagi pun kita mestilah ke belakang dulu sebelum ke depan betul x???


                            Jadi hari ni saya nk mencerita kan tentang  kisah hidup sya....kat sekolah selalu xde kawan.kawan memang ade tapi kalau kawan mempergunakan kita wat per!!!!! beh baik takde kawan...dalam hidup x semestinya perlu kan kawan sepanjang masaaa...so...kita mestilh kene pandai berdikari....jadi sya pun berdikari la....haha....tapi sya cukup benci ngan sorang kwn sya nie!!! dia tu selau lh mempergunakan sya..time dia adaa masaalah punyelh merayu kat sya..tapi bila sya pulak ada masaalah hampeh...1 hapak pun x dapat....=___=".....kalau sekali x pelah sya masih boleh sabar tapi dah berkali2 sampai x boleh dikira BIKIN PANAS JEW!!!!  jadi sya pun dah malasss...jdi sya pun x tolong dia dh..tapi dia pun panas laa....AHHH!! X KISAH PUN KALAU DIA MARAH =P jadi persahabatan kitorang pon putus macam tuuu jew....


                         lepas tuu sya pun cari kawan baruu...tapi kawan baru ni sensitif la plak aduhh habislah....kawan baru sya ni jenis yg kalau sya rapat SIKIT dengan org lain dia mula rasa macam terpinggir  (MACAM SYA JUGAK =P)  tapii lps setahun berlalu dia dh banyak kwn len...so..sya pulak terpinggir.......SO..X DE LH KAWAN LAGI.............


                       lepas tuu saya ada lh lagi sorang kawan nie....tapi ada masaalah jugak..kawan sya ni dia ada banyak kawan lain tapi sebenarnya dia x anggap pun saya macam kawan..sebab baru sya tahu yg dia ada 3 org kawan SEJATI dalam hidop dia...sooo sya x nk lah ganggu...




                         


                SO..sya pon dh jadi macam kat gambar tuu.....sorang2 jew....sebab dh 3 tahun mencari kawan SEJATI....tapi x dapat jugak....tapi x pelah nanti habis skolah...dah kerja dpat lagi kawan baruuu....SO SYA AKAN BERUSAHA MENCUBA X DE KAWAN DALAM HIDOP HAHAHA
kepada pembaca maaflah banyak pulak bercakap tentang kawan..kalau anda ada KAWAN SEJATI YG SANGAT SEJATI..saya ucapkan tahniah anda memang sudah berjaya.....tuu jelaa oklah tu je yg nk di ckp kan....insayaalah sya akan tulis blog yg lebh menarik untuk dibaca....

No comments:

Post a Comment

suka x blog saya?