Thursday 21 April 2011

Allhamdulilah....

Syukur Alhamdulilah,kat sekolah saya dapat nombor 1...mcm x percaya hati rasa sgt gembira sampai x igt dunia..tapi yg menyedihkan waktu tu saya x dtg sekolah sebab sakit mata...walauapapun sgt bersyukur..
     Hampir semua orang cakap tahniah,sgt bangga tapi x leh bangga sgt nanti Allah tarik balik...tapi..yg menyedihkan apabila seorang kwn saya ckp..."nasib je tu" AAARGGHH!!! sakit nye hati....x pe lah mungkin betul jugak tapi...sampai bila kalau ade org perli kita hanya ckp x pe lah nanti silap2 dia pijak kepala kita SORRY MAN!! SEBELUM LU PIJAK KEPALA GUE GUE PIJAK KEPALA LU DULU!!! haha...ni pepatah dari kawan saya....
      Kat sekolah saya dulu ada seorang budak perempuan namanya Siti (x boleh bagi nama penuh dia SAPE MKN CILI DIA LAH YG RASA PEDAS NYA...)kalau anda x rasa bukan anda la...Siti ni pandai gilerr...selalu dpat no 1 kalau paling rendah no 3 je....saya pulak 11 la paling rendah hehe (banyak perbezaan) mungkin sebab selalau online kot...tapi dia dh pindah sebab tu la kwn saya ckp tu hanya nasib....tapi periksa akan datang tgk la siapa dpt nombor satu!! : ) sekian sampai kat sini jee...bacalah lah new post saya yg akan datang hehe : ) thank baca~~~

No comments:

Post a Comment

suka x blog saya?