Saturday, 23 April 2011

wujudkah kawan sejati?

   wujudkah kwan sejati?wujudkah kwn yg sentiasa menemani kita?wujudkah?semua itu?


   kawan yg pasti wujud adalah kwn ketawa sahaja....madsud kwn ketawa adalah apabila kita BERJAYA dia akn tumpang gembira,apabila kita SUSAH dia x akan menolong...itulah madsudnya..
  kwn sejati,adalah kwn yg akan menemani kita sehidup semati! itu la yg saya x pernah jumpa...adakah org mcm tu wujud?atau,,,ada cuma saya yg x tahu....atau x de betul ke tekaan sy?
mungkin ada...mungkin x de....mugkin org yg bertuah je yg ada kwn sejati...ada 3 kemunkinan.......atau kwn baik waktu sekolah rendah apabila naik sekolah menengah dia lupekan kite cm tu?
hidup sorang2 mati sorang2 itulah yg akan terjadi apabila TIADA KWN...tapii sapa kata kita x leh berjaya tanpa kwn tentu boleh..
sape kata kita x boleh belajar sendiri x de sape kata kan?
boleh...x de ape2 masaalah kwn boleh mempergunakan kite kenepe kita x boleh kenakan die balek?betul x ?
haiwan pun ade kwn....
mcm ni....tapii menggunakan bahasa diorang........


HANYA SAMPAI DISINI fikirkanlah dan selamat beramal betul ke??? hehe,....

No comments:

Post a Comment

suka x blog saya?