Wednesday, 20 April 2011

Hidup kita......

    Asalamualaikum,hari ni....nak cite pasal pengalaman hidup.
  
Hidup ini adalah seperti roda yang berputar,apabila dia kebawah maknanya kita sedang susah,kalau dia di atas maknanya kita bahagia,hanya itu....tapi kalau kita asyik kat bawah je mcm mane? ye,saya lah yg selalu kat bwh tu.tapi kita kene igt pepatah ni "jgn dengar ckp mereka teruskanlah berjalan" jadi kita jgn cepat mengalah walaupun dihina  seteruk mana yg penting kit hidup dan ada arah tujuan,fikir lah siapa mereka nk mengarah kita kan?walaupun ibu bapa mereka kaya raya/jutawan tapi SAMPAI BILA dia hendak bergantung kepada ibu bapa mereka? kan?igt berusaha tangga kejayaan kepada kwn yg ade SPM/PMR/UPSR/apa2 lg
teruskan usaha igt JGN DENGAR KATA MEREKA TERUSKANLAH BERJALAN!! (saya hanya memberi sokongan)

sampai di sini sahaja pertemuan kita harap anda lebih bersemangat apabila membaca blog saya~~~ ^^

No comments:

Post a Comment

suka x blog saya?